پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۲۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
در مجمع انتخاباتی فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام، عبدالمهدی نصیرزاده با کسب ۲۸ رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

  شعار سال:مجمع انتخاباتی فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
 
این جلسه به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مهدی مستجاب‌الدعوه دبیر امور مجامع، علیرضا خسروی مدیرکل امور فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضا برگزار شد.
 
برای احراز کرسی ریاست فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام تعداد ۷ کاندیدا به نام‌های سیدرضا میرابوطالبی، حسین اخلاقی، کاوه دورودی، حسین یارمحمدیان، عبدالمهدی نصیرزاده، منصور عبدی، کمال جوانمرد و محمدرضا کاظمی آشتیانی با یک‌دیگر رقابت می‌کردند.
 
پیش از آغاز انتخابات و در ساعات منتهی به برگزاری مجمع کمال جوانمرد، محمدرضا کاظمی آشتیانی و حسین اخلاقی به نقع نصیرزاده انصراف دادند. سیدرضا میرابوطالبی ابوطالبی و منصور عبدی نیز در مجمع غیبت داشتند تا در نهایت انتخابات با حضور 3 کاندیدای باقی مانده برگزار شود.
 
در نهایت برای ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام 3 کاندیدا باقی مانده یعنی عبدالمهدی نصیرزاده، کاوه درودی، حسین یارمحمدیان با هم رقابت می کنند.
 
در نهایت پس از رای گیری عبدالمهدی نصیرزاده با ۲۸ رای به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام تعیین شد. در این انتخابات حسین یارمحمدیان با ۱۵ رای و کاوه دورودی با صفر رای به کار خود پایان دادند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار:  13 دی  1399  ، کدخبر: 1683734، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
من قبل از انتخابات هم ميدونستم تنها نصير زاده لياقت اين جايگاه رو داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
انتخابات فدراسيون در ايران هميشه با چالش هاي زيادي روبرو بوده واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
اميد داريم كه مشكلات زير ساختي در اين زمينه رو بتونيم با همت نصيرزاده عزيز حل كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین